Paus

Jag känner att jag helt har förlorat stinget när det gäller allt detta envisa bloggande, so no more me (på ett litet tag iaf). Har hur som helst tänkt att någon gång efter årskiftet göra en ny blogg, igen, men vi får se hur det blir med den saken. Annars så gör er beredda för a big change! - Not.
I alla fall, så får jag önska er ett gott nytt år (om jag inte får slaganfall och börjar sakna bloggandet för mycket innan året är slut) och bjuda på en video.
Klaga inte, låten tillhör inte topp tio - nykomlingarna precis, men den stämmer in någorlunda på mitt liv i dagsläget, så... Enjoy!



/R


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hello :)

Du har fått en utmärkelse ;P

Kolla min blogg för mer info :)

2008-12-27 @ 22:50:31
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0