Rebecca är snygg

Och var tvungen att sluta sin "ta-en-paus-och-inte-blogga" svit.

Några mer som borde bryta sina sviter är både Modo med sin "sämst-hemma-statistik" svit och VIK med sin "hej-vi-suger-på-bortaplan" svit.
Hur som helst, igår var jag världens lyckligaste och fick gå på Modo - Frölunda när vi passerade Ö-vik på vägen hem (som jag förresten tänker flytta till om några år, snykk hokkeystat!).
Matchen förlorades i och för sig, men inte deppa jag ihop för det. Fick ju allt som allt se en av mina stora favoriter live live för första gången, Rebecca gla'!
Hade även frågade pappa snällt (eller mer tvingat) under matchen om att inhandla halsuk+pannband i shopen på Swedbank Arena, som jag måste tillägga är för himla stor, till moi.

Så med färgerna rött, svart, grönt och vitt på sig, är Rebecca snygg också.




/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Du är snygg utan också sweeeetheart! <3

2008-12-30 @ 00:27:06
URL: http://baradaniela.bloggspace.se
Postat av: erica - din bästa norrlänning ;D

shiiet va snygga dom var :D speciellt pannbandet. Blev lite kär faktiskt, i både pannbandet och bruden som har det på sig ;D <3

2008-12-30 @ 20:44:04
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0