Inget inlägg på 6 dagar och 16 timmar

Det är väl synonymen till illa, ehe.
Och jag kan inte direkt säga att det är p.g.a att inget har hänt i mitt kära liv som gjort att jag inte har bloggat. Tvärtom, det har hänt för mycket!
Sist jag skrev handlade det om att jag jag höll på att bli en istapp efter två dagars iskallt filmande, att jag hade fått en ny mobil och att mitt abbonemang kan ta sig (det kan det fortfarande).

Därefter har det varit en torsdag där jag red stallets älg (en pålle på 185 cm minst).
En fredag som spenderades med Ankan där vi lekte först på hockeyn (och VIK lekte med björklöven, 5-0!!!) och sen med några hon kände en liten stund, men vi stack rätt tidigt av olika anledningar. Duckface knows.
En lördag som först spenderades ute i StrömsholmDUS möte (en u-sek grej för er som inte förstår) och där alla fick ta del av Tintins framtidsplaner. Good Luck säger jag bara! På kvällen var det Västerås Ryttarssällskaps årsmöte, och det första alla tänker nu är väl "Vad fasiken tänker hon med när hon spenderar en lördagkväll lyssnades på en gammal gubbe som pratar en massa man ändå inte förstår?!" In your faces, var längesen jag hade haft så roligt! Själva mötet var max 10 min, sedan var det buffé och massa ståhej som gällde. Måste nog tacka alla mina u-sek flickor som gjorde kvällen hur rolig som helst, puss på'er!
Och slutligen kom en söndag som började med teori (och första gången på länge mina barn var sammarbetsvilliga) och sedan hockey igen där VIK krossade Troja/Ljungby med 6 - 0! Känns som att de är i en riktigt bra svit nu (5-2, 5-0. 6-0) och jag hoppas verkligen de tar Mora nästa onsdag, speciellt om vi vill åt den där tredjeplatsen. KOM IGEN!

Under måndagen och tisdagen har det bara varit slit med tvåornas projekt och äntligen börjar vi känna oss klara! Dessa tre veckor har varit hemska, har aldrig varit med om så mycket stress förut. Att jag var inne i en dålig period under just dessa tre veckor gjorde ju saken så mycket bättre. - Not. Fast det har varit kul också, och skönt att slippa de vanliga lektionerna! Men om drygt en halvtimme är det genrep som gäller och ikväll köra bil för min del! Jag föreslår att alla håller sig inne, heh.

getter <33333333333333333333333

/R

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: haha, ja verkligen. Mobilen är skit bra, har du fått den än? :D

2009-02-04 @ 19:09:32
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: aa jag vet. Så får min också, och emelie har en likadan hennes stängs också avs ibland och det är nått frabriksfel på alla dom mobilerna tror jag.. så stör det dig för mycket får du ju gå och klaga.

2009-02-05 @ 14:08:52
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: erica*

min kära mobil är inne på lagning. jag blev så sur när den stängdes av hela tiden och när ljudet inte funka. men jag tror fortfarande att det bara var för att jag tappat den så många gånger.

<3

2009-02-05 @ 22:37:55
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0