Dags att ta tag i livet

Och i bloggen med för den delen.
Min nya blogg är seg, och skyll på mig som har dålig fantasi på namn.
Men för att inte förlora bloggkänslan helt så fortsätter jag att skriva här.

Mycket och samtidigt ingenting har hänt den senaste tiden. Tvåornas projekt har dragit igång, Linn har varit och hälsat på och klassens alkoholist har blivit 18 stora. Annars har jag psykologi prov på tisdag som jag sitter och bävar för. Jag ska läsa 60 sidor + anteckningar + instuderingsfrågor + massa annat som jag ska kunna utantill.
Och det är för att få ett G.
Ehehhhhhhhhh..........

Jag har i alla fall lyckats tagit tag i mig själv och i plugget måste jag säga, och rest mig själv en nivå högre när det gäller allmän mognad.
Fast det kanske i och för sig bara är från min synvinkel?
Vi kör på det.

Failat inlägg nr 156, men jag ska blogga bättre!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0