Jaaaaaaaaaaaaaaaa

JAG VET.
Jag skulle bli bättre på att blogga, det lovade jag.
Jag skulle blogga oftare, det lovade jag också.

Ja, det har gått två hela dagar sen mitt senaste inlägg (ni måste verkligen ha saknat mig), men anledningen till det är för att jag lärt mig att det finns ett liv som innebär att datorn inte alltid måste stå på 24/7. Plus att jag har bekantat mig med mer med min andra dumburk och igår hade jag stall och hockey att tänka på (att vik förlorade behöver inte nämnas, buhu).

Hur som helst, idag var det dag 3 tvåornas projekt och jag skyller min stressmage på det. Märkte redan från dag 1 att de närmaste tre veckorna skulle bli ett riktigt slitjobb, för att inte tala om hur min mage pirrar inför själva presentationen (i aulan inför 100 pers) den 6e februari. Hjälp!
Men ska inte klaga, det är ganska kul ändå.

Något som jag fortfarande inte bestämt är kul eller okul är att jag fyller 17 år imorn. 17 år, smaka på det. Jag känner mig gammal och har åldersnoja.
Yesbox, 17 måste verkligen vara den mest onödigaste åldern man kan fylla.

Nu skriker mina hårbollar på mat, så dags att slita mig från datan och tillfredställa dom. Funderar på att installera ett kylskåp och lära dom granska ekonomi. Måste jag fixa allt mitt får dom fixa allt sitt, hmpf.

Och u-sek är söta när vi ska dajscobowla.

/R

Kommentarer
Postat av: erica - din bästa norrlänning ;D

hahahaha nä jag tog faktiskt inte emot skolsköterskans kondomer så dina kondomer kan andas ut ;D

det är liksom roberts jobb o skaffa kondomerna och hur han gör det, det är hans eget problem ;) <3

2009-01-22 @ 17:38:50
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0