Jag är inte seg

Jag har bara inte haft en data att blogga ifrån.
Som sagt, jag är fortfarande inne på min nya bana där datan inte är den största ljuspunkten i mitt liv, och jag har kommit på hur mycket man hinner på de där timmarna som man annars i vanliga fall slösar bort genom att glo på en dataskärm fullt av blinkande msn fönster och bilddagboken/facebook.
Att jag inte ens hann blogga på min födelsedag är jag nästan glad över, det hade jag aldrig haft tid för. Men dagen var rätt trevlig. Vaknade av "Ja må hon leva" av mami & papi, en sång som sedan upprepades två gånger både i skolan och i stallet. Men att jag fick hoppa min lilla Roberta var nog det bästaste av allt. Som sagt, hestnerd rakt igenom. Märks med tanke på att jag tillbringade min alldeles egna dag i stallet fram till kl halv 9 på kvällen. Men vad kan jag mer säga? Det är mitt lyckopiller!

Hur som helst, så är jag i Strängnäs hos Linn nu tillsammans med Olivia. Vi åkte hit igår eftermiddag och jag och Olivia var taggade på att tillbringa en helg ute i mitt i ingenstans! På kvällen drog vi till en liten förfest, men var kvar där till drygt tolvslaget då det blev ett litet party med några välbekanta ansikten. Trevligt att träffa halva Strängnäs befolkning igen! Ikväll är planerna inte smida än, men det lutar mot att det blir att dra ut i kylan i alla fall. Inget farligt, det tar väl ändå bara 10 min att gå från ena sidan staden till den andra, höhö.

Nu ska jag sluta nörda här, och gå och joina Linn och Olivia på Singstar. Bäst att någon kommer och räddar huset, innan grannarna kommer och klagar och allt som är gjort av glas spricker!

/R

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: åh, tack! :) och grattis i efterskott igen :D

2009-01-24 @ 17:04:46
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Haha, ohja. jag vet exakt. Lilla 17 åringen från västerås :D

2009-01-25 @ 18:55:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0