Jag är så hemsk på att uppdatera

Men det är inte mitt fel att bloggandet har blivit en så tråkig hobby. Det insåg jag när jag kom på att jag skriver inte för min egen skull, utan för att alla andra skulle få ta en del av mitt "upp-och-ner-vända-men-samtidigt-otroligt-sega-motherfucker" liv.
Men som sagt, har jag inte orkat engagera mig så mycket heller eftersom att en ny blogg går av stapeln alldeles snart (eller om några veckor, välj själv). Varför ny blogg planerna går så otroligt fort fram, not, är för att jag har så himla svårt att komma på ett nytt namn. Jag insåg att det jag har nu blev alldeles för svårt, t.o.m för mig, så jag försöker komma på något lättare vilket är så himla svårt. Alla namn jag vill ha har någon annan redan copyrightat, son of bitches... Det fula är att alla som har de namnen har otroligt sugiga bloggar också (förlåt, men de har det).

Så fort jag fått ett namn (plus en väldigt mycket intressantare layout än den jag har nu) kommer bloggen invigas, men med tanke på min hjärnkapacitet när det gäller layouter så kan ni få räkna med ett par veckor. I värsta fall ett par månader. Men så illa ska det inte gå, hoppas jag...

Tills dess, ciao!

/R

Kommentarer
Postat av: Linn the king!

kvinna, nu måste du ta tag i det hela. det kan vell inte vara så svårt, eller jo det är ju dig man talar om men endå! hihi :D



P.S. Blogga oftare kvinna, jag missar din vardag annars (inte för att det är ovanligt att jag tar upp ca tre timmar per dag via telefon, men det har inget med det hela att göra!) :D<333333

2009-01-09 @ 14:22:37
URL: http://linnhenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0