Mitt abonemang kan ta sig

Jag har nu levt två dagar utan att ens peta på internet. Det har varit ganska skönt, förutom när man ska logga in på bilddagboken och har 40 st som laddat upp och alltså minst 100 bilder att kolla igenom (där rök min tisdagkväll). Att det inte är så socialt vid denna webbsida kan jag ha förståelse för, bloggen är nog rätt trist just nu.

Men men, de senaste två dagarna har jag spenderat på dagtid ute i en kall stuga på Vallby och filmat och på kvällstid i ett kallt stall när jag redan har fullt med minusgrader i kroppen. För att inte tala om att min mage storstrejkar nu.
Jag kan inte äta.
Och nej, jag är inte magsjuk. Så det går fortfarande att vistas inom en 10 meters stor area runt om mig.
Hur som helst har jag spenderat denna kväll med att fika en väldigt lång fika med Elli. Vi hade väldigt mycket att prata om märkte jag, när inte ens tre timmar räckte för att äntligen få tyst på oss. Vad ska man säga? Pratkvarn + pratkvarn = halvt på tinitus. Men trevligt var det!

Förresten, som rubriken avslöjar kan mitt abonemang ta sig. Jag ska ha 3000 gratis sms till alla operatörer, jag ringer sällan till människor som inte har comviq och har en spärr på 500 kr.
Förklara då varför min räkning ligger på 573 spänn, blä.
Och om jag inte nämnt det, har jag äntligen en ny (och egen) mobil, igen.

Tredje gången gilt!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Sådär är det för mig också. Det är inte 3000 gratis sms till alla operatörer, bara inom Comviq ;o <3

2009-01-29 @ 11:14:40
URL: http://baradaniela.bloggspace.se
Postat av: Mimmi

den mobilen har jag :D

2009-02-01 @ 23:32:42
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0