"Vi ses i dimman... SKÅL!"


Kan inte säga mer än att mitt nyår blev toppppppppen! Även om jag och Danni inte hittade partaj förrän det var 7 h kvar av året (sista gången jag firar nyår i västerås, stan suger).
Blev först Skultuna, sedan Malmaberg där man lyckades få igång ett riktig drag tack vara 20 pers minst i en liten etta. Trångt? Nej, inte alls!
Därefter var vi bara 60 sekunder från att få fira tolvslaget på bussen, så det var bara till att kuta som in åt helvete ner till sigma torget när vi äntligen hade klivit av bussäcklet.
Fullt med folk var det, och massa raketer som inte ville skjutas upp i luften utan mitt bland alla människor istället, men det är det som kallas nyår I guess.

Hur som helst, jag fick ett toppenslut på mitt 2008 och en toppenstart på 2009, som jag för övrigt tror kommer bli ett riktigt höjdarår! (Nog för att man säger det varje år och sen slutar året i kaos i alla fall.)

Och även om jag förbannade mig över min hemstad under årets sista timmar var det ändå dessa ord jag skrek ut när klockan hade slagit några minuter efter tolv:
"JAG ÄLSKAR VÄSTERÅÅÅÅÅÅS"

Nytt år
Nya möjligheter
Nya tag
Och snart... Ny blogg!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nu tar vi nya tag gumman! <3

2009-01-01 @ 20:50:17
URL: http://baradaniela.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0